Grundbogen i digital markedsføring

Dansk Podcast Analyse

Dansk Podcast Analyse giver dig indblik i det danske podcast marked

Kan man tjene penge på podcasting? Hvem lytter til podcasts? Hvor lang skal en podcast være?

Alt dette og mere til får du svar på i Dansk Podcast Analyse, som er udarbejdet af Nochmal Consulting.

Et unikt indblik i det danske podcast marked

Medierne taler ofte om udviklingen inden for det danske podcast marked, men hvordan forholdet det sig egentligt?
Med Dansk Podcast Analyse tager Nochmal Consulting hvert år pulsen på dansk podcasting med en række analyser, der går tæt på danskernes podcastvaner og samtidig går bagom danske podcastere.

Dansk Podcast Analyse giver dig og din virksomhed et solidt data grundlag, så I bedre kan tilrettelægge jeres podcast.

 

Pris for podcast analyserne

Da vi udkom med kurset kostede det 299 kr inkl. moms for begge. Men fordi der er gået nogle år, har vi ændret prisen.

Prisen for begge analyser er 99 kr inkl. moms.

Køb podcast kurset

Det er nemt at købe Kurset direkte hos mig som forfatter. Du får den billigste pris og vi skal ikke dele pengene med andre. Der tilføjes ikke andre mærkelige gebyrer.

Dender du blot en mail til eric@nochmal.dk med følgende info:

  • Hvilken udgivelse
  • Navn, adresse, postnr, by vi skal sende til.
  • Hvis du køber for en virksomhed, send dit CVR nummer med. Hvis virksomheden betaler med e-faktura, sendes EAN nummer med.

Vi bekræfter ordren og sender faktura, der kan betales via bankoverførsel og mobile pay. Efter betaling sendes udgivelsen.

Hvad får du i den Danske Podcast Analyse?

Dansk Podcast Analyse er udarbejdet af Nochmal Consulting og består af to rapporter, som kan købes seperat eller som bundle.

Danskernes Podcastvaner 2018

Rapporten er baseret på en spørgeskemaundersøgelse foretaget af A&B Analyse blandt 1258 danskere i perioden d. 28.2 – 5.3 2017. Resultaterne fra analysen er efterfølgende blevet bearbejdet og analyseret af podcastekspert, Eric Ziengs. Rapporten giver dig svarene på en række essentielle spørgsmål omkring danskernes podcastvaner – heriblandt:

  • Hvilke danskere ved, hvordan man lytter til en podcast?
  • I hvilke aldersgrupper er betalingsvilligheden størst?
  • Hvilken betalingsform fortrækker danskerne?
  • Hvor lang skal en podcast være?

Bagom Danske Podcastere 2019

Rapporten er baseret på en spørgeskemaundersøgelse blandt 100 danske podcastere. Undersøgelsen blev foretaget i perioden 24.01 – 13.02 2019 af Nochmal Consulting. I rapporten fremlægges og analyseres resultaterne af undersøgelsen af Eric Ziengs. Analysen giver blandt andet indblik i:

  • Podcasternes største udfordring med at podcaste
  • Hvilket software og mikrofon de fortrækker at anvende
  • Hvilke kanaler de markedsfører deres podcast igennem
  • Hvorfor de har valgt at podcaste

Begge rapporter giver dig svarene demografisk opdelt og giver desuden adgang til den rå data.

Køb nu