Grundbogen i digital markedsføring

Dansk Podcast Analyse

Dansk Podcast Analyse giver dig indblik i det danske podcast marked

Kan man tjene penge på podcasting? Hvem lytter til podcasts? Hvor lang skal en podcast være?

Alt dette og mere til får du svar på i Dansk Podcast Analyse, som er udarbejdet af Nochmal Consulting.

Et unikt indblik i det danske podcast marked

Medierne taler ofte om udviklingen inden for det danske podcast marked, men hvordan forholdet det sig egentligt?
Med Dansk Podcast Analyse tager Nochmal Consulting hvert år pulsen på dansk podcasting med en række analyser, der går tæt på danskernes podcastvaner og samtidig går bagom danske podcastere.

Dansk Podcast Analyse giver dig og din virksomhed et solidt data grundlag, så I bedre kan tilrettelægge jeres podcast.

Hvad får du i den Danske Podcast Analyse?

Dansk Podcast Analyse er udarbejdet af Nochmal Consulting og består af to rapporter, som kan købes seperat eller som bundle.

Danskernes Podcastvaner 2018

Rapporten er baseret på en spørgeskemaundersøgelse foretaget af A&B Analyse blandt 1258 danskere i perioden d. 28.2 – 5.3 2017. Resultaterne fra analysen er efterfølgende blevet bearbejdet og analyseret af podcastekspert, Eric Ziengs. Rapporten giver dig svarene på en række essentielle spørgsmål omkring danskernes podcastvaner – heriblandt:

  • Hvilke danskere ved, hvordan man lytter til en podcast?
  • I hvilke aldersgrupper er betalingsvilligheden størst?
  • Hvilken betalingsform fortrækker danskerne?
  • Hvor lang skal en podcast være?

Bagom Danske Podcastere 2019

Rapporten er baseret på en spørgeskemaundersøgelse blandt 100 danske podcastere. Undersøgelsen blev foretaget i perioden 24.01 – 13.02 2019 af Nochmal Consulting. I rapporten fremlægges og analyseres resultaterne af undersøgelsen af Eric Ziengs. Analysen giver blandt andet indblik i:

  • Podcasternes største udfordring med at podcaste
  • Hvilket software og mikrofon de fortrækker at anvende
  • Hvilke kanaler de markedsfører deres podcast igennem
  • Hvorfor de har valgt at podcaste

Begge rapporter giver dig svarene demografisk opdelt og giver desuden adgang til den rå data.

DPA: Danskernes Podcastvaner

I rapporten Danskernes Podcastvaner får du adgang til unik data om det danskernes podcastvaner. Rapporten består af 35 sider med data indsamlet fra mere end 1200 respondenter, og opfølgende analyser foretaget af podcast ekspert, Eric Ziengs. Ved køb sendes link til download af rapporten med det samme. Du får desuden de rå data i Excel. […]

DPA: Danskernes Podcastvaner DKK 159,00 (DKK 198,75 inkl. moms)

DPA: Bagom Danske Podcastere

Denne rapport går bag om danske podcasteres adfærd, tanker og behov. Undersøgelsen blandt over 100 danske podcastere blev foretaget i januar og februar 2019. Du får rapporten med detaljerne og analyse af Eric Ziengs, podcast ekspert. Rapporten sendes på mail som pdf og de rå data som regneark.

DPA: Bagom Danske Podcastere DKK 159,00 (DKK 198,75 inkl. moms)

DPA: Bagom Danske Podcastere & Danskernes Podcastvaner (Bundle). Spar 99 kr

Spar 99 kr. og køb begge rapporterne som bundle. Link til download af rapporterne Danskernes Podcastvaner og Bagom Danske Podcastere samt de rå data sendes med det samme. Du får 2 pdf’er og 2 regneark. Rapporterne stemples med dit navn.

DPA: Bagom Danske Podcastere & Danskernes Podcastvaner (Bundle). Spar 99 kr DKK 239,20 (DKK 299,00 inkl. moms)

Podcasting guide og Dansk Podcast Analyse bundle

Du får Help Marketing Podcasting Guiden, som er podcast kurset, der sikrer du når i mål, som den bedste podcaster med mange lyttere, der får høj kvalitet. Du får 75 sider e-bog, din egen Podcast Bibel, 8 videoer og et mailflow. Og du får de to dele af Dansk Podcast Analyse, der består af rapporterne Danskernes Podcastvaner og Bagom Danske Podcastere samt de rå data. Alt sendes med det samme på mails og du får mailflows tilsendt løbende.

Podcasting guide og Dansk Podcast Analyse bundle DKK 919,20 (DKK 1 149,00 inkl. moms)